teisipäev, jaanuar 30, 2007

(:) selgusid kivisildniku proosapreemia nominandid










nüüd siis esitavad nad minu
riikliku kultuuripreemia
nomindandiks nagu oleks ma mingi
tola, värdjas või idioot
tõlkija, penskar või ametnik

sihuke alatu trikk
ei lähe enam läbi

olen aegade algusest peale kõigi
võimelike avalik
õiguslike auhindade ja
preemiate nominant olnd

ainuüksi kulka nominatsioone
ei jõua kokku lugeda
aga mida ma saand olen?

mitte juhan liivi munnigi

vana kala ei peta
ei vihasta
ei huvita
ei lähe õnge

tuima näoga
keskendun kivisildniku
proosapreemia nominantide
esitamisele:

jaak leer
juhan kivirähk
veiko belials
lev tolstoi
vaino vahing
ans. sepultura
tarmo teder
ed. käärkäsi
ervin õunapuu
rafael a. lafferty
anti saar
rafael nadal
miip
liina siib
jaagup kreem
arvo pärt
pontu
ja baruto
.

Kommentaare ei ole: