kolmapäev, veebruar 13, 2008

(:)tegime tibladele ärtust ära

















nii kui ma lugesin , et jänes kirjutas alla eesti-vene kultuurivahetuse leppele, oli selge, et ausat kauapa see küüniline strateeg küll ei tee, ärme unustame et laine on saanud väljaõppe raformierakonna salajases treeningbaasis, ta on välja koolitatud kõige julmemateks kultuurikuritegudeks – loova kontingendi vaesusega piinamiseks, paljaksvarastamiseks, kunstnike alandamiseks ja palagani, bürokraataiamasinavärgi ning spordi rahastamiseks, kui laine jänese lihane vanaema kuuluks kirjanike liitu – siis näljutaks väga austatud laine ta silmagi pilgutamata surnuks. kohe kui selgus et eri klas sai moskvas kontserdi ajal ataki, said minu veendumused ainult kinnitust, laine sokutab idamaade kultuuriturule kas praaki, aegunud moosekante või siis kroonutruid orjasid, kes saboteerivad puutini kultuuripoliitikat. minule isiklikult on see raske löök, ma väga lootsin et klas, kasutades oma sidemeid moskva väliseestlaste ringkondades, kes omakorda on otsesuhtes kõigevägevama sekretariaadiga, sokutab mu surematu teose (:)poeem putinile hegemooni öökapile, ning ustvuse eest esitab vene kirjanike liit mu nobeli kanditaadiks. sittagi, klas otsustas täita mitte intelligentsi vaid võimukoridoride tellimust – ta valis poole. me ei austa seda otsust.

Kommentaare ei ole: