neljapäev, märts 20, 2008

(:)otsalt ja toomiku munn

























ekspressis kinnitab populaarne loomapiinaja ja roolijoodiku mahitaja, et tema südametunnistus on puhas. EE küsib: "Kas kardate Jüri Pihli reaktsiooni? Kui praegu heliseb telefon - kas teid pigem rõõmustab või hirmutab, kui näete tema nime ekraanil?"
Otsalt vastab: "Ma saan hirmu tunda siis, kui olen mingisuguse süüteo toime pannud. Ma saan ennast rahulikult tunda, kui olen õigesti käitunud, kui südametunnistus on puhas." meenub üleilmselt mõjuka kunstniku jaan toomiku performants, kus ta lippas ringi kaelas silt - my dick is clean/mu munn on puhas. otsatit lugedes meenub millegi pärast ka juske. huvitav miks just juske? muide, sama lehe areeni osas ilmus allakirjutanul geniaalne luuletus (:)liha võtta mõistus jätta ning laureaadi küsimusele, mida on minu teosest õppida, vastasin ammendavalt; targa jutu rubriigis tsiteeriti avaldust rämpskirjanduse küsimuses.

Kommentaare ei ole: