teisipäev, september 05, 2006

(:) ilged jamad chaneli romaaniga

esiteks on viimistletud käsikiri
täpsest 2 kord pikem kui eelarves

seda saab korraldada

teine aga hoopis väiksem mure on
mees kõrvalpeaosalise
andre primitivi prototüübiga

chanel kujutab teda üle keskmise veetlevana:

Teine mu kamraad on Andre Primitiv. Tema päris perekonnanime ma ei hakka paljastama. Tema on minust ka välimuselt erinev. Ja vanem on ta. Üleni nahkjalt kiilaka pea ja tumedate Gucci raamidega prillidega, hästiriietuv (laupäeviti kannab see mees Benettonit, pühapäeviti Burberryt, tõeline dzentelmunn) tegelane. Tal on ka korter Kadriorus, sõidab Miniga, on lasknud mehel endale taha keerata, armastab Jaapanit ja butt-cam`e enamasti vanematele naistele perse toppida. Ta on pervert ja masuurikas, samas päris tõeliselt konkreetsete tegudeni ta ei jõua vist kunagi. Enne minuga tutvumist oligi ta tüüpiline sisutühi Moskva ees mojitot joov punaste Bossi ketsidega trendipede ja munn. Nüüd on ta piisavalt südantlõhestav dekadent, et ma temas vestluskaaslast näeksin.

(:)
väga hästi öeldud eks ole
aga prototüüp on närvis
ja haub kättemaksu

mis tal viga on?

6 kommentaari:

hüüdja hääl oaasis ütles ...

ehk on prototüübil õudusunenägu ja siiber varnast võtta

sellegipoolest soovitan afanasjev-pehk tandemi eklektika viimsevõidmise rituaali tartus tulevapühapäeval

lettidel uus peaaegu sisutu teos "tuigu kui tuled"

kivisildnik ütles ...

selle sisutu teose pean mina saama. kohe

Krafinna ütles ...

Prototüüp tundis selle peale kirjastaja vastu aktiivsemat huvi, a ma olin wõrguväline sel hetkel :)

Kas neid parasiit "ka"- sid ja muidu liig ja kaassõnu ei saaks välja rookida? Kole konarlik stiil on...

Krafinna ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Krafinna ütles ...

Nime prototüüp ;)

kivisildnik ütles ...

loomulik stiil käib küll, prototüüp ilmselt läks väga vastikuks kätte, andrist sai sander