kolmapäev, veebruar 07, 2007

(:) teatavatest isikukultuse ilmingutest
















leht kirjutas et minust
on jälle parima luuleraamatu
auhinna nominent tehtud

eks ma siis ole
midagi matuuraga
võrreldavat

loodetavasti ei jää selle
tühiasja varju minu
esinemine kiva
kureeritaval näitusel
lutsu raamatukogu keldris
neljapa on avamaine
kahjuks ei saa ise tulla

minu kunstitöö nimi
on HIINA ELULOOD

mingil laupäeval
esinen vanemuises
koos prüsseli telemehega
ja sarjan ooperit

pärnu raamatukogus on minu kuu
(tavaliselt on naisluule, lastekirjanduse
või ulmeraamatute kuu)
näitus väljas ja puha

15dal on seal
samas abordi esitlus

6 kommentaari:

Ulmeguru ütles ...

Pole küll teisi nominente lugenud, aga ütleks, et Su auhinnasaamise võimalused on suht kõrged... suhe võiks olla 50:100!

Taseme poolest saaksid kindlasti, aga seal tulevad Sinu puhul alati mängu miskid muud asjad... samas võivad need muud asjad sel aastal just Su kasuks pöörduda... eks žürii koosseis määrab ka midagi...

kivisildnik ütles ...

ei teagi seda koosseisu
vahet pole
tulemus on ikka
nagu paul keresel

Ulmeguru ütles ...

PM ütleb, et «žürii koosseisus Mihkel Mutt, Taavi Eelmaa, Helja Kirber, Ilvi Liive, Lauri Sommer ja Aksel Tamm.»

Võibolla olen ma rumal, aga kes Helja Kirber ja Ilvi Liive?

kivisildnik ütles ...

eks nad mõned tippeksperdid ole, üks neist on igaljuhul vadi kirjandusõpetaja

Mauri Magabund ütles ...

üks label on puudu: "tagasitulek tähtede juurest" ?

kivisildnik ütles ...

irw