esmaspäev, november 26, 2007

(:) uus ravim I+I plogisõltuvuse vastu










plogisõltuvus on esimesel pilgus süütu tegevus, ehk isegi midagi lahedat, ent tegelikult see pole nii; kokkuvõttes on ta veelgi laostavam kui jalgpall või aktimaalimine; proovige vahepeal paar päeva ilma plogimata olla – kohe hakkab parem; paraku plogisõltlane seda aga ei suuda. vahet pole kas keegi loeb või ei, kui loeb siis saab sõltlane sellest ainult innustust, kui ei loe, üritab ta uuesti ja paremini; surnud ring, logimisel on nii spordi kui kunsti veetlused – edetabel, auhinnad, kriitikud, lingid siin ja seal, kommentaarid; kõik see on väga kena aga kus on tulemus; tulemust ei ole ja ravi ka ei ole aga see ravi tuleb, eks portaalid olnud ka alguses naljanumbrid; mingid kuuendajärguliste leheneegrite lihtsustatud versioonid teisejärguliste leheneegrite masstoodetest; aga palju praegu delfi maksab – ikka kohe päris mitu krooni, sama saatus ootab ka logijaid, nad lihtsalt ostetakse kunagi üles, soovitan praegu I+I kümne milliga ära osta, hiljem saab sajakordse vaheltkasuga luigele tuuri panna, kindel võit, samas ravib kümme milli ka surmatõve, pahast plogihaigusest rääkimata

3 kommentaari:

Minu ideed ütles ...

Hari ennast veidi:

http://www.keelevara.ee/login/?d=qs2006&q=plogi&sne.x=19&sne.y=16

kivisildnik ütles ...

ei hari, keeldun kooriliselt

Kalle0 ütles ...

Minu meelest ei peaksi kogu aeg blogisid internetist lugema. See segab töötegemist ja raiskab tõesti ageag. Aga kui blogide lugemine meeldib ja mulle see meeldib/on ka vajalik, siis selle jaoks leidsin endale õigemini tegin ise MobiBlogi.
St kui ma lähen õhtul oma last jalgpalli viima siis jääb mul umbes tunnikese jagu aega, kus ma saan ilusti lugeda neid blogisid, mida ma oma moblasse tõmbasin. Vt http://mkood.com