laupäev, märts 10, 2007

(:) kohalik leht küsis

.







13. Sinu sõber Sinijärv on hea kokk. (Äsjailmunud kogu „Torti ja aborti“) Millist torti (ja toitu) valmistad Sa kõige meelsamini?

vastasin (:)
Torti ja aborti ei ole kokaraamat. Mina küpsetan sellist sööki millele roose ja koi peale ei hakka. Ma olen raamatugurmaan, kartulite õgimine pole minu ala. Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt jäävad loomalikud eluavaldused loomalikeks eluavaldusteks, ükskõik kuidas ja kui palju neid ka ei õilistata. Söömisekunst, sittumisekunst ja tapmisekunst jäävad mulle kaugeks. Kehakultus on üldine aga sellest ei lasta ennast segada. Lihaste ülesajamine, keha hilpudega ehtimine, soolestiku ja kehaavavuste täitmine igasuguse sodiga on üldlevinud kuid mitte midagi enamat. Ka halb luule on üldlevinud, vahel levib katk, vahel gripp. Elame üle. Või sureme
.

kui ilmub annan täisteksti
ma ei tea kas see võrku
üles riputatakse

Kommentaare ei ole: