neljapäev, november 16, 2006

(:) kirjastaja kiri tartu rahvale

tere tartlased, lugupeetud emajõgi ja väga austatud toomemägi, ma õnnistan teid kolme toreda raamatuga – ivar isa, kaupo poja ja allakirjutanu püha vaimu eest

sellega on nüüd korras

muide need raamatud on tartus kujundatud või tartu lähedal maal – see on kaugele näha, rõhu geniaalsus on varjamatu. Ji raamatud on ilusad ja head ning näevad vastikult trendikad välja

ajad on sellised

siinkohal suur tänu kultuurkapitalile, pärnu kultuurkapitalile ja pärnu postimehele, kelle abita oleksime kõik maha surnud. ennast ma ei täna, ainult imestan kuidas ma viitsisin neid raamatuid kümme kord üle ja ümber toimetada

hui see kellelgi korda läheb

jan kaus ütles riigiraadios et spermaga ja puha on ivar silla kõige parem raamat. kirjanike liidu esimees ei saa ju eksida. minu raamatust läks härra kaus vaikides mööda kuid rõhutas et kaupo meieli polügrafisti käsiraamat on aasta parim debüüt.

alveri žürii võtab valvel

berk, mihkelson, kajar, bristol, chanel, rõhu, kaamos ja andres w saavad minu raamatu kaupo käest. kaupo lehvitab praegu käega. rohkem ei jõua keegi tassida ja teistele pole ma vist lubanud ka

kel vaja see meilib

Ji autorid on palju paremad kui kirjastaja tervislik olukord. sellepärast ei saa keegi mulle silma vaadata, veel hullem – tuleb välja kannatada mart viisitamme nimelise pauerpointi teatri etendus.

Jimised. Draama.

Kirjastaja poolt kõik, aga teile, kallid kolleegid, annan ma esimesel võimalusel korraliku keretäie. juba kümme aastat ei saa keegi noorte autorite organisatsiooni püsti panna, olete ikka tegijad küll

Kommentaare ei ole: