esmaspäev, september 18, 2006

(:) lõpp on lähedal

septembri lõpp on lähedal
mis on iseenesest väga raju sest:

Ka Pärnu linna Jussini viinakaupluses
kehtib kangele napsile allahindlus.
“Näiteks Ballantine’i liitrine viski
maksis enne 282 krooni, nüüd 235,”
ütles müüja Gerlika.

Koskenkorva 60-kraadise viina saab
endise 282 krooni asemel kätte 230-ga,
liitrine pudel seitsmetärnist
Metaxat maksab 412 krooni asemel 327.

“Alla on hinnatud Soome viinad,
konjakid, rummid, tequila’d, viskid,”
loetleb müüja.


“Septembri lõpus, ma arvan,
teeme suure allahindluse.”

“Septembri lõpus, ma arvan,
teeme suure allahindluse.”

“Septembri lõpus, ma arvan,
teeme suure allahindluse.”

“Septembri lõpus, ma arvan,
teeme suure allahindluse.”

“Septembri lõpus, ma arvan,
teeme suure allahindluse.”

“Septembri lõpus, ma arvan,
teeme suure allahindluse.”

“Septembri lõpus, ma arvan,
teeme suure allahindluse.”

Kommentaare ei ole: