pühapäev, aprill 02, 2006

loomastumine, lehmasitaga koos

ütles mark soosaar
just etv tähelaevas

mul tekkis sama mõte
kui lugesin et langil
on vangide vabastamise idee

põhjus selles et eestis
kõige rohkem vange euroliidus

mis teha
laseme vangid lahti
ütles lang ja mõtles
nii saame statistika jonksu

TASUJA (:)
vabastab orjad
mitte vangid

vanglaid pole vaja
piisab hukkamisest
avalikust alandamisest
ja trahvimisest

miks peaks pätt
istuma vangis kui temast
võib saada ohvri ori
või elundidoonor

6 kommentaari:

kivisildnik ütles ...

orjad tahavad asju, ilma laenuta neile ei anta, mina jätan asjad alles, maksan jupikaupa laenu, et aegade lõpuni võimul püsida - nii saavad neist MINU ORJAD, vabastamine on propagandistlik kõnekujund, sisuliselt on tegu isanda vahetusega, rõhutan veelkord, et ma ei taha kedagi jätta ilma asjadest, hooraelust ega lauslollusest, see kõik tuleb lihtsalt natuke väiksema vaevaga kätte, muidugi juhul kui nad vannud truudust TASUJALE (:)

Ruitlane ütles ...

ori võtab laenu sellepärast, et mingi hetk vastab ta mingitele tingimustele, millede olemasolul laenu antakse. kui sulle antakse laenu on see staatus. ja maksuori on pärisorjast kast kõrgemal.

kivisildnik ütles ...

orjade elu läheb järjest sitemaks, eluruum - lebensraum - on täna eesti poliitika põhiküsimus, lebensraum on orjadele tõeliseks nuhtluseks, lisaks laenule ja tõusvatele intressidele, väänatske küttele kogu aeg otsa, väike käibemaks, väike hinnatõus, halduskulud, särgid värgid - nad peavad lõpuks murduma ja murduvadki, ma jõuan selle ära oodata (:)

kivisildnik ütles ...

just nii teemegi, kelle on laen, sellele anname natuke hingamisruumi, kellel pole, sellele riigilaenu rakked kaela, siis pole enam ühtegi rahulolematut orja ega kiimas tüüpide järjekorda orjaturu väravas - täiuslik süsteem

Ruitlane ütles ...

mittejõukohane asi mida ihaldada, kaotab pärast omandamist võlu kahe päevaga. seda õpetas mulle kunagi mu esimene ja viimane mikrolaineahi. esimene kodumasin mis on targem kui uku masing.

kui sisemist toetust vaja küsin tema käest. ta oskab külmunud asju sulatada & saab hakkama elementaarse toidusoojendamisega.

kivisildnik ütles ...

hea ruitlane, unistused ei kao kuhugi, kellelegi ei anta ferrarit ja kugeltki mitte kõik ei saa jumalpresidentideks