esmaspäev, aprill 03, 2006

mida ma söön, et ma nii hea poliitik olen

kui sööd kõike
ja vahetpidamata
mõistad isegi
et asi pole selles

määrav on väljutamine

minu roojamismeetod
on loov hübriid matissi
hemingvei ja bräd piti
võrratutest tehnikatest
mida ma sooritan
saimoni ja karfunkli loo
pai pai lav saatel

hemingvei hoiak
matissi absoluutne värvivaist
ja piti raskesti jäljendatav
silmakirjalikkus

kui ma tõmban vett
läheb alati torudest
alla ka tükike südant

ongi kogu saladus

4 kommentaari:

kivisildnik ütles ...

hukatud

Ruitlane ütles ...

kui ma tõmban vett
läheb alati torudest
alla ka tükike südant

vot nende kolme eest annan liivi

kivisildnik ütles ...

ma ei taha liivi, mis sa koonerdad, anna parem ruitlane

Ruitlane ütles ...

nobelid on surnd, tuglas on surnd, vilde on surnd, liiv on surnd, kangro surnd, virumaa surnd, kultuurkapital surnd, panso surnd.

pärast kivirähku tuleb limonaadisea auhind aga seda anda on ennatlik.

kuna elusate käest midagi ei saa jääb ka ruitlane ära.