esmaspäev, mai 28, 2007

(:) naiskirjanike enesetsensuurist









j. rooste andmetel
keeldub e. viinding minuga
koos esinemast

v. märka andmetel
keeldub a. teede
minuga koos esinemast

täielik müstika
ma ei viitsi üldse kusagil
luuletusi lugeda

milleks?

kui mina ei ütleks et
lugupeetavate luule on pask
siis ei muuda see tekstikvaliteeti

lp teede ja ko
paremini on vaja kirjutada
vähem on vaja haliseda

naiskirjanduse olukord on
tõesti masendav aga
selle eest vastutavad
siiski naiskirjanikud ise

mitte nende loomingust
mürgituse saanud publik
.
.

6 kommentaari:

Ulmeguru ütles ...

Tunned sa end nüüd kuidagi tõrjutuna? ;)

kaarel ütles ...

ma ei usu. aga ma vahel mõtlen, et kas ta vahel kahetseb seda valitud "jumala" poosi, kust vaja teisi solvata ning mis tekitab solvumist ka sildniku enda kivihellas hinges. lõpuks. ja kas tal on kahju ka, et mõnes liivakastis seetõttu üksi peab toimetama.
aga üldiselt ma arvan, et küll nad kõik koos veel esinevad ikka. teede, viiding, kivisildnik. muu mäng on kibemuhe loba...

kivisildnik ütles ...

ma pole kunagi deklareerinud, et ma ei esine koos sellejasellega, et kui seejasee on antoloogias, siis mina oma asju ei anna või midagi sarnast. dementne suhtumine, rumalate ja labaste eitede ellujäämisstrateegia.

Veiko ütles ...

kivisildnik on tegija.

LiizaKazz ütles ...

Kule, naised on bitŠid, seda ma tean juba pikemat aega. Kogemused räägivad. Mina olen ka bitš.

Aga naiskirjandusega on värk selline, et kui seda rünnata haamri ja psühhoanalüüsi ja muu matŠolikuga jääb sellest järgi - veidralt haisev ollus.

Aga mina isiklikult ei tunneks ennast puudutatuna. Ma oleks meelitatud. Kohe nii tähtsaks teevad minu kohaloleku. Ehk siis Kivisildniku kohaloleku.

Hra Väljataga ütles ju Loomingus täitsa normaalselt: Kivisildnik ei suuda varjata oma andekust. Ei suuda ka. Kui A Teede ja E Viiding keelduvad temaga esinemast. Stiilne ju!

kaaren ütles ...

Tre. kaaren oli siin
Kivisildniq raadjojutud & trykitykid on aastaid v2ga minu hinge kosutanud.
paadunud salanaiskirjaniqna ytlen ka et mina koos kivisildniqga ei esine:) ah et pole qcutud?
tegelt, milles probleem on? kas lugupeetavad vennad turufundamentalismis ei tea, et parem halb reklaam q viisakas tundmatus?
aint, avaliqlt 2ra noki seda elundit, mida eraelus niqd/:)