reede, mai 18, 2007

(:) vahelduseks üks igav ja mõttetu lugu










igavad, nürimeelsed ja ekslikud lood ilmuvad pahatihti ajalehes sirp ja nii mõnigi kord on nende autoriks j. adamson. klikkida pole vaja, tegu on järjekordse froidistliku kinnisideega. sattusin selle jama peale ehlvesti avastamise lugu otsides. väljaheidetega tegelev ebatadus väib seekord et " Paljudel “juhtumitel” võibki Freudil muuseas õigus olla: kusemise ja haiglasliku suurusehulluse seose on eksplitseerinud näiteks “tuhandete lemmik” ja “jumalike ilmutuste” kirjastaja Kivisildnik, kelle tuntuimaks tunnuslauseks on – ja ilmselt ka jääb – “mul on kästud kusta teie kaevu”."

(:) söö sitta froidistlik ajukääbus

- mis ajast tagsijoidlikkust nimetatakse suurusehulluseks, keskuse lehe trükiarav oli parimatel aegadel 60 000, televersiooni vaatas 170 000 tonti ja mu plogi külastati aastas rohkem kui 50 000 korda, positiivse programmi kuulatavus on samuti väga hea

- iga kirjaoskaja teab, et jumalikke ilmutusi olen ma alati käsitlenud kui paranoilist luulusüsteemi, mitte kui suurusuhullust; mis puutub kirjastuse nimesse, siis OÜ Bordell, OÜ Alkaiada ja muu sarnane lihtsalt ei läinud läbi, ametnikud sundisid mulle peale valavaga retoorika, kuid ka neil puudub suurusehullus, idiootsus pole mania grandiosa

- lõpuks see ignorant ja sektant ikkagi möönab et mul on tuntud lauseid, kas keegi teasb aga mõnd j. adamsoni lauset - sellist ei ole ega tule

- kokkuvõtteks freud eksis alati, see on põhjus miks ta hävitas oma arhiivi ja miks ta jüngrid sumpavad sügavas kuses. keda teema huvitab lugegu alliku järelsõna valeprohveti hämarusele

Sigmund Freud.
"Inimhinge anatoomiast".
Tõlkinud Anne Lill,
kommenteerinud Jüri Allik.
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999. 431 lk.
.
.

Kommentaare ei ole: