reede, aprill 07, 2006

inglite markiis ja kaamlite markiis

käisin tartus
kohusin lutsu raamatukogus valijatega
tore oli

ajasime lora
vanade kambajõmmidega
andreas w ruitlase ja indrek särjega

raamatukogus oli mitu inimest
esinesin koos pastoriga
tema kiitis piiblit mina tarlapit

tema lauluraamatut
mina juurt ja kivirähki

tema suurt ja väikest katekismust
mina afanasjevit ja bristolit

tema oma perekonnaraamatut
mina jaak valget ja kostabit

enne soovitasid raamatuid lugeda
ruitlane ja kivastik
mina vedasin tohutu
raamatuvirna kohale nagu loll
targemad tulid käed taskus
ja käis küll

andreas w ja sirbi tarand
aga olid veel kavalamad
nad ei rääkinud raamatutest vaid sellest
et neid ei saagi soovitada
w siiski tegi 3 erandit
uus priit pärn
lo guan tsungi kolmevalitsus
ja banksi mängur
väga hea valik

ööbisin särgede häärberis
vedelesin kamina ees ja lugesin
indreku toimetatud
ja ilvese kujundatud indrek rüütle
uut kogu inglid rokijaamas
ilus ja hull raamat

muide täna arvustab afanasjev postimehes rokijaama
http://www.postimees.ee/070406/esileht/kultuur/197422.php

soovitan
seal on juttu ufodest vatikanist
trotskist ja inglite markiisist:

siis kui karvad aetud maha
eemaldatud kliitor
sulle kongis paneb taha
üleminkvisiitor

tase

rüütle on puhas kuld
see on ammu teada aga täielik
üllatus oli irja vaheri kogu
kõrk kaamlite markiis

super häid kohti on sees
riimikiskumine väsitab
aga üldmulje on erakordselt kõva
oma rida on olemas
nii haige erootika
kui üldse olla saab

kui rüütle oleks sündinud prokuröriks
siis kirjutaks temagi
kaamlitest