teisipäev, märts 21, 2006

hallitanud sepik tõi tüli majja

kui teil midagi teha ei ole
siis korraldage järgmine eksperiment
võtke digifotokas
moblade pildivõimekust ma ei tunne
tähtis on et saaks teha
100 madala resolutsiooniga ülesvõtet

käige kumule tiir peale ja võtke
50 kliendi mollid üles

siis minge viru keskusesse
ja tehke sama
kui turvas mölisema hakkab
sülitage talle näkku

tõmmake pildid arvutisse
ja võrrelge inimfassaade

tulemus on alati sama
kumus on väga koledad inimesed
virus aga väga nõmedad inimesed
vaatavad sind looma pilguga
jääb mulje et nad söövad tooret liha
ja situvad sinna kus juhtub
nagu hindud või egiptlased

see katse tõestab teile
et ilusad inimesed on räme pööbel
ja et koledad inimesed on
vähemalt ilusatega võrreldes lahedad

hea et ma olen elu
olnud kohutav monstrum

tulge minu juurde kõik
kes te koledad olete
ma armastan teid

mis sest et teile kumus
igasugu sitta pähe määritakse
kunagi me põletame
selle urka kõik koos maha

TASUJA (:)
süütab tasuleegi

muide täna on terve mõistuse sündikaadis
lugu mis räägib sellest et väljasuremise põhjus
on kõrged kinnisvarahinnad
vot nii

http://www.syndikaat.ee/news.php?uID=296&lang=est

Kommentaare ei ole: