kolmapäev, märts 01, 2006

koera plaadilt pure

selle lauluga tervitan ma pehki
eplikut ja kõiki teisi

HINGEDE RÄNDAMINE

Hei dzuud
Eelmises elus
Olin alender
Laulsin et
Näkku ei lööda
Ja läksin
Laevaga põhja

Nüüd olen
Kunstnik toomik
Ja mul on maailmas mõju
Hea on olla
Kunstnik toomik
Hea et see maailm
Ei lähe veel põhja
Väga mõnus on siin
ilmas põdeda

Hei dzuud
Eelmises elus
Olin alender
Laulsin et
Näkku ei lööda
Ja läksin
Laevaga põhja

Nüüd olen
Kunstnik toomik
Nüüd olen põdeja
Ja kui ma ei põeks
Siis poleks mul
Maailmas mõju
Ja see oleks
See oleks nutune värk
See oleks maailma lõpp

Hei dzuud
Eelmises elus
Olin alender
Laulsin et
Näkku ei lööda
Ja läksin
Laevaga põhja

Nüüd olen
Kunstnik toomik
Te teate mu videot küll
Ma panen seal
Palja persega ringi
Mu persel on
Maailmas mõju
Kõik see ilm
On mu perse
Mõju all

Hei dzuud
Eelmises elus
Olin alender
Laulsin et
Näkku ei lööda
Ja läksin
Laevaga põhja
Aga nüüd olen
Põdeja kunstnik
Ja kogu maailm
On mu perse
Mõju all

Hei dzuud

Kommentaare ei ole: