kolmapäev, märts 15, 2006

kogumike nuhtlus

on üks reegel
kui ilmub mõni kogumik
siis olen ma seal sees

olgu sajandivahetuse luuletajate
naisluule või jõululuule
ehk balladi antoloogia

mihkelsoni, kõivu
räpi ehk opi kogumik
alati sees ja tasemel

aga pärnu kultuuri
aastaraamatus 150 lk kuskil
laiutab luule luuse oma
salmide ja erootilise portreega
aga mind ei ole

miks

ahh

aga sellepärast
et olen pärnu kunsti
aastaalbumis hõrgu esseega
kohalikest kivitrükkalitest

kui on vaja midagi litos teha
kohe visnapi jutule
linnavalitsus neile uusi ruume
veel pole andnud aga vanad võtab ära
nii et kiirustage

tase tehnika ja
lahedad tüübid

jutu mõte on selles
et ma olen kunst
mitte kultuur

mõnus mind
kohates ei
pea raehärrad
alla suruma
loomulikku vadust
haarata relv
ja teha üks pauk

Kommentaare ei ole: