neljapäev, märts 16, 2006

vaenlane koondab jõude

testisin oma poliitikat
kristlik konservatiivses
saidis mida dissidentide
ringkonnas tuntakse
terve mõistuse sündikaadi nime all

nagu oodata oligi osutus
see mässuõhutajate kants
suurepäraseks polügooniks kus testida
oma populismi ja demagoogia
uusimaid töövõtteid

võit valimistel on raudkindel
vastuargumendid on sisutud
kohmakad, närvilised ja tüütud

näiteks kurtis keegi et rahvuslastel
pole karismaatilist liidrit
mille peale tegin järgmise avalduse

(:)
võrreldes rüütli, reiljani ja edgariga
olen ma mitte ainult karismaatiline liider vaid
zeus, herakles ja paris

väide osutus õige populaarseks ja leidis
küllaltki tõhusat edasiarendamist:

Lahendus on siis mütoloogias või? :) Kivisildnik Zeusina - lahendab iibe probleemi, langeb kaunitele tütarlastele kord kuldse vihma, kord lendab kohale valge tuvina... Kivisildnik Heraklesena - asub iga asja kallale jõuga, sest arukust Heraklesel kippus nappima (sihtis noolega päikest ja lubas laineid nuhelda, kui need tema paati tulid)... Kivisildnik Parisena - puhkeks ilmselt sõda! Nimelt oli just Paris see, kes Menelaoselt tema naise imekauni Helena röövis -> Trooja sõda!

põhiküsimuses võttis sõna martin
tõenäoliselt helme:

Püha taevas, Kivisildnik, sa soovid ju sõjakommunismi.

Rahvuslikku, võibolla, aga ikkagi kommunismi (on see kombinatsioon üldse võimalik?).

Mis tähendab "jagame võõra raha laiali"?! Maksumaksja raha kellel "pole pääsu, küll ta maksab"?! Tead, tegelikult on maksumaksjal pääsu küll, ta lihtsalt ei vali kommuniste!

Ja mis tähendab "maksame majaomanike võlad kinni" "maksumaksja rahaga"? kas majaomanikud praegu ei maksa maksu? need võlad maksad ju kinni siis ikkagi tavaliste inimeste taskust. Või täpsemalt, need inimesed, kes veel ei ole pangale võlgu, sunnitakse ka maksma nende inimeste eest, kes on! Mis see on? See on jõukuse ümberjagamine riigivõimu repressiivmeetoditega. Kõige ilmsem marksism. FUI!

Riik ei pea võtma inimeste taskust raha, et siis seda kuhugi ümber või tagasi "kantida"! Sest selle kantimise käigus niriseb alati midagi vasakule. Kivisildniku puhul sõna otseses mõttes...

Ja kulla mehed sellise suhtumisega, et "võimule tullakse troppide häältega" ja "peaasi, et pööbel rahul on ja ohjad oma käes" - no tule taevas appi! Te ju röögite inimestele näkku, et te ei kavatsegi olla mingil moel erinevad, kui need sellid, kes praegu Toompeal "kandivad". Jõudu teile "pööblilt" ja "troppidelt" "võõra rahaga" häälte üles ostmisel, ilmselt jäätegi ostma. Esiteks ei meeldi inimestele poliitikud, kes neid lolliks ja ennast targemaks ning paremaks peavad (kas meil neid veel vähe, et juurde vaja?!) teiseks ei meeldi inimestele, kui poliitikud arvavad, et neil on õigus nende taskutes sobrada ja raha ära võtta, et see raha siis parema äranägemise järgi "ümber kantida".

Ja mööndes, et partei algatajate ideed on ju sümpaatsed ning ilusad, ma ei saa neid tõsiselt võtta, sest algatusgrupi liige kivisildnik ei tee erilist saladust:

"tähtis on saada võimule"; "aadetejutuga ei jõua kusagile, see ei huvita kedagi, aated on töödokument"; "tehnika on nagu edgaril"

selle pele vastata pole üldse keeruline

poksiringis poksitakse, poliitikas tehakse poliitikat ja nimelt samasugust nagu toompeal, vahendeid ei saa valida, eesmärke aga küll, minu eesmärk on orjade vabastamine, mitte nende lollitamine ja kurnamine, kuidas ma seda teen on minu isiklik asi, kes tahab ise oma laenu maksta palun, ega vabadus ei ole kohustuslik

lisasin juurde

(:)
härrased nimetavad mind kommunistiks, siiani on küll tavaliselt fasistlikuks seaks tembeldatud aga küsimus pole sildis vaid selles, et ma olen tõhus, ma olen kasulik, ma maksan arved, parem kui te kutsuksite mind edaspidi TASUJAKS, ümberjagamine on ka tänane reaalsus, aint jagatakse maksumaksja klotsi rikastele, mina aga kavatsen selle sama nutsu kinkida vaestele, sest mulle on orjus ja kurnamine lihtsalt vastikud

veel üks hilisem täpsustus
vaese pole mitte sentimentaalne valik
vaid prgmaatiline otsus
neid on rohkem seega
rohkem hääli
vaesed pole nii pirtsakad
kui töösturid või pankurid
need seapeedid krabavad kõik omale

(:)
sain järjekordse poliitilise ilmutuse
minu füüsilise kõrvaldamiseni
on jäänud täpselt kolmkümmend aastat

ja sinnani saab sitaks lõbus olema

Kommentaare ei ole: