neljapäev, mai 22, 2008

(:)ajaveeb 2008 arvamistest - vittu


























esiteks mul on isiklik arvamus veebidest ja muudest maailma asjadest ning ma ei vaja pastorite, investorite või muude luululiidrite nõu ega abi - saan ise hakkama. oletan, et muud ajudominandiga isikud ka hätta ei jää. arvajaid süüdistatakse nagu oleks nad laisad, eelistaks oma sõprade plogisid ja ignoreeriksid poliililisi.

teiste arvamusi ma ei loe aga oma isikliku ja ainsa arvaja arvamuse pani träss kän tääntsi plogile ja rohkem ma arvata ei kavatse. see pole laiskusest vaid põhimõtte pärast, pooldan monogaamiat, monoteismi ja muid rafineeritud monomaaniaid. ehkki ulmeguru plogid, aapo ilvese plog, vahusr afanasjevi, jaan pehk ja keelatud ruitlane või I+I on kõik väga head.

ma ei arva vaid tean, minu teadmisi aga ei vajata ja neid pole ka tellitud. nii et alaväärtuslike arvamuste turul ma konkureerima ei hakka, see pole laiskus vaid eetika. maailmavaade. põlgus muidugi ka.

sõprade plogid on mul plogis üleval ja sellega on kõik. kohe vasakul üleval.

2 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Sinust polnud rohkem isegi oodata ;)
Loll on see, kes arvas teisiti...

Kunagi..nii aastat viis tagasi oli mul see hea võimalus sind sinna saata, kus on pime ja kole jne..

Kangesti tahaks seda uuesti teha :D

Mõttes ma seda teen..ja kusjuures, isegi ei ole kurb sugugi...

kivisildnik ütles ...

tasuta tööd loodab
tõesti ainult orjapidaja