pühapäev, detsember 23, 2007

(:) müüsin oma vanaema maha










sõna otseses mõttes müüsin lihase vanaema maha, mingile kommertskirjastajale, sellesk et keegi teeniks raha, kaubastades jutte eestlaste vanaemadest. loodan et ta saab rikkaks. ilmselt on see minu viimane ühe kommertskirjastusega. midagi pole halvasti aga see raamat ei meldi mulle, lihtsalt ei meeldi ja kõik. kujundaja hea, koostaja on hea, fotograf hea, mitu korralikku autorit sees ja puha. minu jutt (:)VANAEMA JA NÄHTAMATU on sõna otseses mõttes geniaalne aga kokku ei kõlba selline toode ikkagi mitte kusagile. õneks ei ole vähemalt pilt raamatus minu vanaemast vaid hoopiski kellestki teisest. väike pettus käib ometigi suure äri juurde. ma tõesti ei kujutanud ette, et see kõik nii groteskne välja kukub. mida lisada? ostke see raamat.

2 kommentaari:

kuulitõukaja ütles ...

ei saa osta - vahingu teine osa ilmus. first things first, nagu mu vanaema ütles

kivisildnik ütles ...

vastu1väiteid ei ole ega tohigi olla