kolmapäev, aprill 30, 2008

(:)kas peaksin kasima teie rooja?


























seoses selle looduse puhastamise kampaaniaga. kas ma peaksin ka mingite ahvide tagant koristama, ei pea. mina loodust ei laasta, see on minu panus ühiskondlikkusse heaollu, ostan ka valdavalt vanu raamatuid, seega korduvkasutus ja öko. muud ma peaaegu ei osta. kui riik ei suuda korda hoida, peab aga palgal sitaks politseinikke, loodusametnikke ja muid udusid, kes ei suuda metsadel silma peal hoida, siis tuleb need vandid tööle panna, kelle töö on tegemata.

minu töö on tehtud, võin hunniku korralikke raamatuid ette näidata. küündimatud literaadid peks jah kirjutamise asemel mustuses sonkima, mina mitte. pange kaitseliit matsavahele soditoojaid küttima, või pange see kohustus jahimeestele, enne põdra laskmise luba ei saa, kui kaks metsasittajat oled kinni püüdnud. varisusse ehk oleksin nõus minema, kui antakse relv ja luba seda kasutada, kas või peenikeste haavlitega ja jämeda soolaga laetud kaheraudne. ma ten kus metsas mere ääres rullod pidusid peavad. veenmismeetodisse ma ei usu.

niikaua kui on puuembajaid, kes jõmmide järelt koristavad ja seni kuni valitseb totaalne karistamatus saastamise ja lagastamise eest - mina küll võõrast sitta helpima ei hakka. ma isegi mõistan vaeseid, kes ei suuda prügimaffiale maksta. mille eest?

Kommentaare ei ole: