kolmapäev, oktoober 31, 2007

(:) viimase justi arvustus

























selle lihtrahvalikult siira väljaande kaanel on traditsioonikohaselt midagi inimnäole sarnanevat. ma ei tunne seda isikut, ma pole kunagi varem kuulnud ta nime ja vähe sellest, ma ei taha temast mitte kõige vähimatki kuulda - ma olen mälumängus ka ilma seltskonnalehti lugemata päris kõva käsi, viimati jäi meie koondis sindis kolmandaks. mõned loevad lollilehti selleks, et nalja saada, eks ta ole, mina loen samal eemärgil turgeenjevit ja äripäeva, neil pole kruuda haisu juures, vähemalt äripäeval ei ole. kui minna aga detailsemaks ja hakata analüüsima, siis detailid on vastikud ja analüüsida pole midagi. muide, ma ei ole kunagi vanud portaali, mida igal pool reklaamitakse, ka seda ei lähe mul tarvis, uudised minu lähedalt? ma loen pärnu postimeest, oma toa uudiseid tean ka ilma suvaliste portaalide abita.

Kommentaare ei ole: